Klant aan het woord: Orthoflex

Klant aan het woord: Orthoflex

Een samenwerking vanaf dag één, dat is wat de connectie tussen Orthoflex en Reggestad ICT is. Want vanaf het moment dat Reggestad ICT zich vestigde in Goor, wist Orthoflex ze te benaderen. Arnold Janse, directeur van Orthoflex, deelt in deze blog zijn ervaringen en omschrijft hoe de samenwerking met Reggestad ICT is gestart en na al die tijd nog steeds succesvol verloopt.

De start

Arnold vertelt: “De voornaamste reden om destijds naar Reggestad ICT over te stappen was omdat wij niet tevreden waren met het ICT-bedrijf waar wij toen mee werkten. Van daaruit hebben we gezegd dat we op zoek zouden gaan naar een ander ICT-bedrijf. Omdat Reggestad ICT zich dicht bij onze locatie in Goor vestigde, kwamen wij al snel bij hen terecht. Zo dichtbij mogelijk, dat vonden wij wel prettig.”

Goede ideeën

Arnold vertelt waarom de keuze destijds op Reggestad ICT is gevallen. “Naast het voordeel van de locatie, verliep het contact ook meteen goed en daarom besloten wij de samenwerking aan te gaan. Reggestad ICT kwam direct met goede ideeën voor het ICT-onderhoud en gaven veel aandacht aan het verlenen van service. Reggestad ICT stond ervoor dat de continuïteit van de ICT goed verliep. Dat was en is voor mij heel belangrijk, en nog steeds komen ze dit na. Dat is erg fijn!”

ICT-werkzaamheden

De werkzaamheden die Reggestad ICT voor Orthoflex vervult zijn erg breed. “Vanaf het begin van onze samenwerking heeft Reggestad ICT eigenlijk alles wat met ICT te maken heeft voor ons geregeld. Ze houden onze dagelijkse hardware en software in de gaten, ze onderhouden onze server en ze zorgen dat de VPN-verbindingen intact blijven. Het is belangrijk dat daar constant controle over is. Ook krijgen wij regelmatig mails met ontwikkelingen die voor ons bedrijf relevant kunnen zijn. Ze attenderen ons op zaken die onze ICT kunnen verbeteren.”

Dagelijks contact

Arnold vertelt over het contact met Reggestad ICT. “Wij hebben bijna dagelijks contact met Reggestad ICT. Wanneer wij vragen hebben of een melding krijgen dan kunnen wij altijd even bellen. Zij loggen dan even in en kijken wat er aan de hand is. Het kan zijn dat er iets in de back-up niet goed is gegaan, of dat de software niet goed draait. Zo is er elke dag wel eventjes contact ergens over. Wij hebben twee contactpersonen, die wij altijd snel kunnen bereiken.”

Alert

Over de samenwerking is Arnold erg positief. “Wij zijn erg blij met de samenwerking met Reggestad ICT. Wij kennen elkaar redelijk goed en ik kan wel zeggen dat de communicatie uitstekend verloopt. Ze reageren altijd snel. Een partij als Reggestad ICT is eigenlijk pas belangrijk wanneer je problemen hebt. Wanneer er problemen zijn wil je die zo snel mogelijk oplossen, en dat doet Reggestad ICT. Ze zijn zeer alert, als er iets is zijn ze ook meteen aanwezig of nemen ze contact met mij op. Dat vind ik erg prettig.”

Ook samenwerken?

Heb je interesse in een samenwerking met Reggestad ICT? Wij zorgen ervoor dat alle ICT-zaken goed geregeld zijn, zodat jouw werkzaamheden op kantoor, thuis of in de praktijk altijd ongestoord door kunnen gaan. Neem eens contact met ons op voor vrijblijvend advies! Wij zijn te bereiken via 0547-273363 of via info@reggestad.nl.