Klant aan het woord: StadLandWater

Klant aan het woord: StadLandWater

Om en nabij 10 jaar werkt Management en Adviesbureau StadLandWater samen met Reggestad ICT. Reggestad ICT regelt alles wat met ICT te maken heeft binnen StadLandWater. Van de server, telefonie en werkplekken tot en met Office 365. Maarten Stadhouders, directeur van StadLandWater ervaart een fijne samenwerking met Reggestad ICT. In deze blog vertelt Maarten zijn positieve ervaringen over de samenwerking.

Contact

Zo’n 10 jaar geleden zocht Maarten Stadhouders contact met Reggestad ICT. “Wij waren gevestigd in Hengelo, waar we al voorzien waren van ICT-diensten. Wij waren hier alleen destijds niet zo tevreden over. Toen wij met kantoor naar Goor gingen verhuizen, zochten wij een nieuw bedrijf die ons van ICT kon voorzien. Omdat we net in Goor waren gevestigd kozen we voor een lokale partij die bij ons om de hoek zat. Hierdoor kwamen we snel bij Reggestad ICT uit”, aldus Maarten.

De samenwerking

Maarten vertelt over het contact met Reggestad ICT. “Aan het begin van onze samenwerking hadden wij één contactpersoon, Bart. Nu Reggestad ICT gegroeid is, hebben ze een helpdesk ontwikkeld waarnaar wij altijd kunnen bellen. Binnen deze helpdesk werken mensen die ons bedrijf kennen en weten hoe wij werken. De medewerkers op ons kantoor bellen de helpdesk waarna hun vragen worden beantwoord. Maar als er een probleem is die de helpdesk overstijgt, dan weet ik dat ik ook altijd persoonlijk contact op kan nemen met Bart of Twan.” Tevens is er een duidelijke splitsing tussen de helpdesk en verkoop.

Ontwikkelingen

StadLandWater is de laatste jaren erg gegroeid. “Wij zijn begonnen met 2 à 3 medewerkers op één locatie. Op dit moment zijn er 17 medewerkers aan het werk op twee vestigingen. Hiermee is ook het serverpark explosief gegroeid. Daarnaast heeft de mobiele telefonie, vaste telefonie en office 365 een behoorlijke vlucht genomen. Voor een deel is alles in de cloud gegaan, zoals de office 365. Hierin heeft Reggestad ICT een grote bijdrage geleverd. Daarnaast groeien zij ook, waardoor ze steeds meer taken van ons kunnen overnemen”.

Nieuwe ontwikkelingen

Maarten vertelt dat hij zelf graag ontwikkelingen in de gaten houdt rondom ICT omdat hij hierin is geïnteresseerd. “Wanneer ik denk dat ik bepaalde processen kan versnellen binnen mijn organisatie, dan bel ik naar Reggestad ICT om te vragen of de ontwikkeling ook daadwerkelijk mogelijk is. Reggestad ICT geeft dan vaak aan dat ze het willen uitzoeken. Soms testen ze het eerst intern voordat ze bij ons komen en soms is er al iets dat klaarligt om toe te passen binnen onze organisatie. Zo is Teams van Office365 voor meer dan een jaar geleden al geintroduceerd bij ons op kantoor, dus wij waren voor de Coronacrisis al klaar om te videobellen. De afgelopen week is de telefonie geïmplementeerd in Teams en zijn we dit volop aan het testen.  Hopelijk verdwijnen binnenkort alle telefoons van het bureau. Het is dan ook een wisselwerking wie een voorstel doet voor een ontwikkeling op ICT-gebied binnen StadLandWater.”

Fijn contact

“Naast de fijne communicatie en de goede bereikbaarheid zijn er nog een aantal positieve punten aan Reggestad ICT. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed, dit is een groot positief punt. Ook worden vragen of problemen eigenlijk altijd opgelost. Soms hebben wij een vraag of probleem waar Reggestad ICT niet direct het antwoord op weet. Ze geven dan aan dat ze erop terugkomen en dit gebeurt dan ook altijd. Ze laten ons nooit zitten. Ook zijn ze snel met de offertevorming, en denken ze eerlijk met je mee. Ze geven de juiste betrouwbare adviezen. Een fijne partner om mee samen te werken en zeker de komende 10 jaar weer”, aldus Maarten.