Klant aan het woord: Tandheelkundig Team Koop

Klant aan het woord: Tandheelkundig Team Koop

Zo’n tien jaar geleden is de samenwerking tussen Reggestad ICT en Tandheelkundig Team Koop gestart. Reggestad ICT regelt alle ICT-werkzaamheden: van hardware tot beveiliging. In deze blog vertelt Maura Rijssemus, praktijkmanager bij Tandheelkundig Team Koop hoe ze de samenwerking met Reggestad ICT positief ervaart.

In contact gekomen

Ongeveer tien jaar geleden is Tandheelkundig team Koop in contact gekomen met Reggestad ICT. Maura vertelt: “Voorheen werkten wij samen met een ander ICT-bedrijf, maar daar liepen we tegen een aantal dingen aan. Via via zijn wij in contact gekomen met Reggestad ICT. Uiteindelijk zijn we met elkaar in gesprek gegaan. Het contact verliep goed en in het eerste gesprek kwam ook duidelijk naar voren dat ze goed mee dachten met onze organisatie. Vandaar dat we besloten we over te stappen.”

ICT-werkzaamheden

“Reggestad ICT doet eigenlijk alles wat om ICT draait. Ze leveren alle hardware zoals computers en printers. Ook verzorgen ze de telefonie en beveiliging. Als tandarts zijnde heb je een aantal softwarepakketten waar je gebruik van kunt maken. Wij maken gebruik van een softwarepakket die voor hen nog onbekend was. Maar omdat Reggestad ICT met meerdere tandartspraktijken werkt, hebben ze ervaring met vergelijkbare softwarepakketten. Ze hebben zich verdiept in ons softwarepakket waardoor ze er inmiddels enorm veel van weten. Zo kunnen we samen altijd tot een oplossing komen.”

Gelaatschermen

Tijdens de coronacrisis waren persoonlijke beschermingsmiddelen erg van belang. Ook bij Tandheelkundig Team Koop maakten ze gebruik van beschermingsmiddelen. “Wij werkten altijd al wel met gelaatschermen, maar nu hadden we er meerdere nodig. Reggestad ICT heeft heel snel en goed ingespeeld op de vraag van de markt. Zij produceerden zelf de gelaatschermen en boden ze ons aan. Het was heel prettig dat Reggestad ICT ons deze schermen zo snel kon leveren. Ook hierbij dachten ze met ons mee en kwamen ze zelf met het initiatief”, aldus Maura.

Contact

Maandelijks is er contact tussen Tandheelkundig Team Koop en Reggestad ICT. “Er zijn periodes dat wij vaker tegen iets aanlopen waardoor wij meer contact hebben, maar er gaat ook wel eens een maand overheen zonder contact. Zo af en toe plannen we een moment om alles door te lopen. Reggestad ICT regelt ook onze gehele back-up waardoor zij op afstand de praktijk in de gaten kunnen houden. Als er iets is komen ze er dan ook zelf mee en dat is prettig. Onze eerste contactpersoon is Bart, hij weet ook alles wat er in onze praktijk gebeurt. Met een simpel appje of belletje kunnen wij hem dan ook snel bereiken.”

Fijne samenwerking

Over de samenwerking tussen Tandheelkundig Team Koop en Reggestad ICT is Maura erg positief. “De samenwerking verloopt heel goed. Je kunt merken dat Reggestad ICT deskundig is en echt verstand van zaken heeft, dat is erg fijn. Ook zijn ze goed en snel bereikbaar. Als wij bijvoorbeeld om 08:00 uur hier beginnen en de computers doen het niet of er is iets, dan hoeven wij niet tot 08:30 uur te wachten tot ze hun telefoon opnemen. Ze staan er als het moet dan ook gewoon om 08:05 uur. Ook denken ze goed met ons mee en geven ze advies over de beveiliging en AVG. Dat maakt het heel prettig om met Reggestad ICT samen te werken.”